Vanwege COVID-19 worden organisaties gedwongen zich te verhouden tot een 'nieuwe normale' situatie. We realiseren ons hoe complex dit is voor de klanten en gemeenschappen die wij van dienst zijn. Kronos® zal alles doen wat in onze mogelijkheden ligt om u te helpen op de beste mogelijke manier om te gaan met deze onzekere tijden.
Bezoek deze pagina regelmatig voor de nieuwste praktische richtlijnen voor uiteenlopende zaken, van het maximaliseren van de productiviteit bij werken op afstand en het waarborgen van de bedrijfscontinuïteit in veranderlijke tijden tot het ondersteunen van het welzijn van uw medewerkers.
Als uw vertrouwde zakenpartner zal Kronos alles doen wat we kunnen om u te helpen uw mensen veilig te houden en om u te voorzien van de informatie die u nodig hebt om leiding te geven in deze onzekere tijden. Het Kronos Global Business Continuity Team, met leiders van de relevante functionele afdelingen binnen onze organisatie, volgt de ontwikkelingen rond COVID-19 op de voet. Kronos staat klaar om een reeks bedrijfscontinuïteitsplannen te activeren om ononderbroken ondersteuning voor onze processen te waarborgen. Als u dit nog niet gedaan hebt, meld u dan aan voor de groep COVID-19 Discussion in onze Kronos Customer Community, zodat u op de hoogte blijft van nieuwe aankondigingen en de productinformatie die u nodig hebt om met de nieuwe situatie om te gaan.
Lees de verklaring van Aron Ain, CEO van Kronos