Jim KizielewiczAls chief marketing officer is Jim Kizielewicz verantwoordelijk voor het ontwikkelen en in goede banen leiden van de wereldwijde marketingstrategie van Kronos. Hij speelt een cruciale rol bij het voortzetten van het innovatietraject van de onderneming en bij het streven om een radicale verandering teweeg te brengen in de manier waarop organisaties wereldwijd hun personeelsbestand beheren.

Kizielewicz heeft een groot aantal verschillende management- en directiefuncties bekleed sinds hij in 1981 in dienst trad bij Kronos, waaronder leidinggevende posities op het gebied van services, bedrijfsontwikkeling en productmarketing. Als hoofd ondernemingsstrategie in de tijd dat Kronos een beursgenoteerd bedrijf was, was Kizielewicz de voornaamste architect van meerdere strategische overnames.

Slechts weinig leidinggevenden op het gebied van HR kunnen tippen aan de ervaring die Kizielewicz in de loop van zijn rijkgeschakeerde carrière bij Kronos heeft opgedaan. Hij is dan ook een veelgevraagd visionair denker en spreker. Hij heeft belangrijke rollen gespeeld bij het versnellen van de cloudstrategie van de onderneming en bij de uitbreiding naar de bredere human capital management-markt voor software op het gebied van salarisadministratie, HR en talent management.

Kizielewicz bezit een bachelordiploma bestuurskunde van Hamilton College en heeft een reeks executive opleidingsprogramma's afgerond, onder andere bij het AEA/Stanford Executive Institute van Stanford University.

Keer terug naar het overzicht van leiders.