Workforce Central-ondersteuningsdiensten

Workforce Central-ondersteuningsdiensten

Geeft systeemgebruikers de mogelijkheid om systeemexpert te worden.

Directe ondersteuning voor elke Kronos-oplossing, op elk moment van de dag.

Vragen over uw Kronos-oplossing? Dankzij de Kronos-ondersteuningsdiensten geniet u de klok rond van software- en hardware-ondersteuning, en dit zowel online als telefonisch. De brede waaier aan ondersteuningsopties levert uw team een ondersteuning op maat en garandeert een foutloze werking van uw software.

De persoonlijke ondersteuning die u nodig hebt voor succesvol personeelsbeheer.

Ondersteuning op maat

Bekijk de Kronos Support Offerings-matrix voor details over elk ondersteuningsniveau, waaronder de PLUS Support, die zeven dagen per week proactieve en preventieve ondersteuning biedt door een senior specialist en een volledige tracering en beheer van problemen. Bovendien biedt onze Kronos Gebruikersgemeenschap online hulpmiddelen, waarmee u eenvoudig toegang hebt tot documentatie, service-updates en technisch advies. Verder is er ons forum waarop u op elk moment van de dag kunt communiceren met collega's, een case kunt openen ...

Meer informatie over Ondersteuningsdiensten

Ondersteuningsdiensten in een oogopslag

Kies het ondersteuningsniveau dat past bij uw organisatie en profiteer van bekroonde ondersteuning die is ontwikkeld om het maximum uit uw Kronos-investering te halen.