Kronos in de cloud: De klantervaring

Kronos in de cloud: De klantenervaring

Een recent onderzoek toont aan dat klanten met applicaties in de Kronos Cloud tevreden zijn over de gebieden waar ze de meeste waarde aan hechten en die ze beschouwen als het meest gewenst.

Kom te weten hoe Workforce Central suite-klanten geantwoord hebben op de enquête van de Boston Research Group uit 2017 over hun ervaringen in de Kronos Cloud.

Registreer nu en krijg volledige toegang tot alle demo's, whitepapers en webinars van Kronos. Please provide the following additional information to complete your registration. * Verplicht veld
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Meer over dit white paper

In deze samenvatting van het onderzoek worden enquêteresultaten bekeken die inzicht geven in de cloudfuncties die zorgen voor tevredenheid over beheerder en personeel, inclusief specifieke operationele elementen die zorgen voor de grootste tevredenheid. Naast operationele elementen wordt in het onderzoek ook gekeken naar hoe klanten hun relatie met Kronos zien, van databeveiliging tot het beheer van routineonderhoud.

In het onderzoek leert u waarom Kronos opmerkelijk goed beoordeeld is op klanttevredenheid, met een indrukwekkende 92 procent algemene positieve beoordeling. Dit betekent dat de meeste klanten een 6 of hoger hebben geselecteerd bij de vraag over hun algemene tevredenheid over Kronos in de cloud.

Download deze informatieve tekst om erachter te komen waarom de meeste klanten zeggen tevreden te zijn met de Kronos Cloud - en zeggen dat ze de Kronos Cloud zouden aanbevelen aan anderen.

Acht op de tien respondenten zeggen dat ze erop vertrouwen dat hun data veilig zijn en rapporteren dat routineonderhoud geen negatieve invloed heeft op hun dagelijkse werkzaamheden.