Datasheet Kronos InTouch® DX voor Workforce Central
Ontdek hoe de ultramoderne Kronos InTouch® DX voor Workforce Central een innovatieve tijdklokervaring biedt voor de toekomst van het werk.
De rol van HR bij de bedrijfscontinuïteitsplanning
Dit e-boek helpt u bij het nemen van strategische stappen en maatregelen om uw medewerkers en uw organisatie te beschermen in crisistijd.
10 manieren om de impact van COVID-19 te beheersen
Dit rapport beschrijft de belangrijkste verstoringen als gevolg van het coronavirus, en de manieren waarop u deze kunt beheersen.
3 tips om de concurrentie voor te blijven
Met een goede werknemerservaring blijft u de concurrentie voor. Organisaties met meer betrokken werknemers presteren doorgaans beter dan organisaties zonder betrokken werknemers.
Werknemerservaring
Oplossingen voor het beheer van menselijk kapitaal kunnen leiden tot verhoogde efficiëntie, uitzonderlijke klantervaring, verhoogde productiviteit, gecontroleerde arbeidskosten en een concurrentievoordeel.
Is uw werkwijze al toekomstbestendig?
Het gebruik van verouderde technologie zorgt voor problemen. Lees 4 tips voor het opstellen van een bedrijfscasus om op Workforce Dimensions™ over te stappen om de werkwijze van de toekomst aan te gaan.
Kronos in de cloud: De klantervaring
Het onderzoek van de Boston Research Group vat een tevredenheidsenquête samen van klanten die de Kronos Cloud gebruiken
Kronos in de cloud
Steeds meer klanten willen de voordelen van cloud computing en Kronos biedt de ervaring en service die ze verwachten. Wij hosten en beheren uw personeelsbeheersysteem in de cloud, waar gebruikers veilige toegang hebben tot de applicatie(s) via het web - altijd en overal - met hun mobiele apparaten, tablets, laptops en desktops
Verhuizen naar de cloud
Tegen 2020 verwacht 90% van de organisaties gebruik te maken van cloudservices en de rest plant om dit te doen tegen 2021. Leer over de vele voordelen van nu reeds de cloud te gebruiken.
Leer hoe u uw essentiële workforce management-tools kunt moderniseren
Leer hoe T&A-systemen leiden tot meer betrokken managers en werknemers die zich op belangrijkere taken kunnen richten.